Witajcie Kochani!
Serdecznie witamy Was w nowym roku szkolnym 2020/2021
Mamy nadzieję, że jesteście gotowi na nowe wyzwania i przygody.
Życzymy Wam drogie dzieci i drodzy rodzice wspaniałego roku.
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne 09.2020
Temat tygodnia „TO JESTEM JA” 01 – 04 września 2020 r.
• „Wesoła zabawa” – zabawy przy muzyce. Ćwiczenia ruchowe – zestaw nr 1.
• „Moja ulubiona zabawka” – wskazywanie przedmiotów mających wspólną cechę.
• „Moje skarby w plecaku” – rozpoznawanie i nazywanie przedmiotów.
• „W przedszkolu nie jestem sam” – rozmowa na podstawie fragmentu opowiadania E. Stadtmuller „W naszym przedszkolu”
– kształtowanie umiejętności skupienia uwagi oraz poczucia integracji w grupie rówieśniczej
Temat tygodnia „MOJA GRUPA” 07 – 11 września 2020 r.
• „My i nasze ubrania” – rozmowa na temat garderoby na podstawie opowiadania E. Stadtmuller „Dziewczęce spodnie”.
• Nauka refrenu piosenki „Moje przedszkole”.
• „Zabawki w naszej sali” – kształtowanie pojęć określających położenie przedmiotów w przestrzeni.
• „Znaczek mojej grupy” – wykonanie pracy plastycznej.
• „Mój znaczek” – wdrażanie do zgodnego współdziałania z kolegami z grupy.
Temat tygodnia „MOJA DROGA DO PRZEDSZKOLA” 14 – 18 września 2020 r.
• „Pan Świetlik” – zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po drodze na podstawie opowiadania E. Stadtmuller.
• Nauka refrenu piosenki „Na skrzyżowaniu” i zabawy rytmiczne przy piosence.
• „Przedszkolaki poznają znaki” – kształtowanie umiejętności stosowania się do uzgodnionych reguł gry.
• „Sygnalizator świetlny” – wykonanie pracy plastycznej.
• „Co już wiem na temat ruchu drogowego?” – quiz; utrwalenie zasad bezpieczeństwa na drodze.
Temat tygodnia „IDZIE JESIEŃ... PRZEZ LAS, PARK” 21 – 25 września 2020 r.
• „Park jesienią” – zapoznanie z oznakami jesieni w parku. Nauka na pamięć wiersza A. Widzowskiej „Kasztany”.
• „Jesień” – zabawy przy piosence. Zapoznanie z wyglądem kołatki i sposobem gry na niej.
• „Jesienna gra” – rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów ze względu na wielkość.
• „Grzybobranie” – wykonanie pracy plastycznej.
• „Jesienne ludziki” – rozwijanie analizy i syntezy wzrokowej.