Pszczółki witają po wakacjach !!
bird
sun

Pszczółki witają po wakacjach !!

Witajcie Kochani!

Serdecznie witamy Was w nowym roku szkolnym 2020/2021

Mamy nadzieję, że jesteście gotowi na nowe wyzwania i przygody.

Życzymy Wam drogie dzieci i drodzy rodzice wspaniałego roku.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne 09.2020

Temat tygodnia „TO JESTEM JA” 01 – 04 września 2020 r.

• „Wesoła zabawa” – zabawy przy muzyce. Ćwiczenia ruchowe – zestaw nr 1.

• „Moja ulubiona zabawka” – wskazywanie przedmiotów mających wspólną cechę.

• „Moje skarby w plecaku” – rozpoznawanie i nazywanie przedmiotów.

• „W przedszkolu nie jestem sam” – rozmowa na podstawie fragmentu opowiadania E. Stadtmuller „W naszym przedszkolu”

– kształtowanie umiejętności skupienia uwagi oraz poczucia integracji w grupie rówieśniczej

 

Temat tygodnia „MOJA GRUPA” 07 – 11 września 2020 r.

• „My i nasze ubrania” – rozmowa na temat garderoby na podstawie opowiadania E. Stadtmuller „Dziewczęce spodnie”.

• Nauka refrenu piosenki „Moje przedszkole”.

• „Zabawki w naszej sali” – kształtowanie pojęć określających położenie przedmiotów w przestrzeni.

• „Znaczek mojej grupy” – wykonanie pracy plastycznej.

• „Mój znaczek” – wdrażanie do zgodnego współdziałania z kolegami z grupy.

 

Temat tygodnia „MOJA DROGA DO PRZEDSZKOLA” 14 – 18 września 2020 r.

• „Pan Świetlik” – zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po drodze na podstawie opowiadania E. Stadtmuller.

• Nauka refrenu piosenki „Na skrzyżowaniu” i zabawy rytmiczne przy piosence.

• „Przedszkolaki poznają znaki” – kształtowanie umiejętności stosowania się do uzgodnionych reguł gry.

• „Sygnalizator świetlny” – wykonanie pracy plastycznej.

• „Co już wiem na temat ruchu drogowego?” – quiz; utrwalenie zasad bezpieczeństwa na drodze.

 

Temat tygodnia „IDZIE JESIEŃ... PRZEZ LAS, PARK” 21 – 25 września 2020 r.

• „Park jesienią” – zapoznanie z oznakami jesieni w parku. Nauka na pamięć wiersza A. Widzowskiej „Kasztany”.

• „Jesień” – zabawy przy piosence. Zapoznanie z wyglądem kołatki i sposobem gry na niej.

• „Jesienna gra” – rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów ze względu na wielkość.

• „Grzybobranie” – wykonanie pracy plastycznej.

• „Jesienne ludziki” – rozwijanie analizy i syntezy wzrokowej.